CUSTOMER SUCCESS

-WELLS WAY-

Varje kund är unik och förväntan från kunder och prospects är i dag högre än någonsin förr. 84 % av kunder säger att upplevelsen av ett företag är lika viktigt, eller viktigare, än ett företags produkter och tjänster. 66 % är beredda att betala mer för att få en bättre upplevelse vid kontakt med företag. Att behandla varje kund som en unik individ i de kanaler som kunder föredrar är idag helt avgörande för att lyckas skapa nöjda kunder och därmed värde över tid för ditt företag. Wells är specialister och hjälper er med det.

CUSTOMER SERVICE

Som affärspartner hanterar vi era kundärenden med fokus på en värdeskapande, personlig och minnesvärd upplevelse. Glöm chatbotar och frustrerande automatiska talsvar. Wells serviceteam är utbildade och rekryterade “Wells way”. Serviceärenden hanterar vi i telefon, chatt, mail, sociala medier m.fl.

LÄS MER HÄR

CUSTOMER SALES

Som affärspartner agerar vi som er förlängda säljavdelning. Vi säljer era produkter och tjänster via Wells interna säljteam som är utbildade och rekryterade “Wells way”. Försäljningen sker via telefon, chat, webb eller ute på fältet.

LÄS MER HÄR

CUSTOMER LOYALTY

Som affärspartner förstår vi hur viktiga era befintliga kunder är. “Life time value” och “churn” är affärskritiska faktorer för 2020 talets företag. En nöjd kund stannar kvar och köper mer, en missnöjd kund går till en konkurrent. Wells hjälper er med ingående och utgående lojalitetsfrämjande aktiviteter via telefon, mail, sociala medier.

LÄS MER HÄR

CUSTOMER DEVELOPMENT

Som affärspartner hjälper vi er att starta upp nya interna sälj- och serviceteam på plats hos er. Vi hjälper er med onboarding, coaching, säljledning och utbildning.

LÄS MER HÄR

Linda Wells

Rekryteringskonsult, tillväxtkonsult och grundare

070-410 33 04
linda@wellsway.se

Några av våra fantastiska kunder